perjantai 12. heinäkuuta 2013

Huvimajassa

Huvimajaanhan se eilisiltainen tyynyprojekti sitten päätyi. Kaipasikin jo jotain huomiota kun on ollut ihan melkein samassa kuosissaan jo parisen vuotta. 

Vaikka huvimaja seistä tönöttää keskellä etupihaa käytämme sitä itseasiassa tosi harvoin. Yleensä se vain on siinä ovet tiukasti säpessä enkä oikein pysty edes selittämään miksi. Nyt olen koittanut pitää sen ovia auki ja juoda siellä välillä kupposen kahvia, ihan vain ettei se nyt pelkkänä koristeena olisi, vaikka ei sekään minua haittaa vaikka olisikin. Hieno koriste on. 

And here the pillowcase is where I planned it to be. In the gazebo. 
People always think that we spent a lot of time in this cute little house, but I have a secret to tell you - we hardly ever do. I can't explain why exactly, it's a really cosy place to be.

9 kommenttia:

  1. Hienosti sopii ötökkä huvimajaan :) Hieno huvimaja. Eihän kaikkea tarvitse kokoajan käyttää, riittää että tietää voivansa mennä sinne, kun on tarve ja sopiva mielentila :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis maja!
    Meilläkin edellisen talon pihalla oli huvimaja ja eihän sielläkään tullut oltua. Josku harvoin sateella saatettiin kahvitella siellä....)

    VastaaPoista
  3. Mä voin muuttaa teidän huvimajaan ;) Ihana tunnelma siellä!

    VastaaPoista
  4. Ihan huikea huvitusmaja! Löytyy meidän (lue: Miähen) "TO DO - listalta": oma huvitusmaja. Tahtoo juurikin tämmöisen... :)

    VastaaPoista
  5. Ihana huvimaja...tuollainen pitää olla käytössä,eikä koristeena...ja tyynystä tuli kiva...
    Käyppä kurkkaamassa meidän as.vaunu brokkista sivuillani...alkaa olla kohta ajokunnossa....ja huh.mikä urakka...niinkuin sullakin oli:)

    VastaaPoista
  6. Jos mulla olis tuollainen menisin sinne piiloon lapsilta...

    VastaaPoista
  7. Mä tulen tonne kahville sun kaa. Odota vaan voin yllää.
    Terveisin serkkulikka

    VastaaPoista
  8. Ihana huvimaja! Voi että, tuollaisesta olen aina haaveillut! :)

    VastaaPoista