sunnuntai 14. lokakuuta 2018

Uusi kuvastin eteiseen

Olin jotenkin onnistunut unhoittamaan, että ostin minä sen täydellisen päivän kirpparireissulta vielä yhden jutun, nimitäin tällaisen vanhan ihanan krupsahtaneen ovaalin peilin. Fasettihiotut reunat ja kaikki. Tämän osti kyllä ensin ystäväni Katja, mutta siinä ostosreissun päätöskrapulassa hän alkoi sitä miettiä, että tarviiko hän sittenkään tällaista ja minä iskin tietty heti apajille, kun mahdollisuus aukesi ja ostin sen häneltä pois. Olen nimittäin jo tovin miettinyt uutta peiliä eteiseen ja tajusin että tämä käy sinne suoraan sekä mitoiltaan että tyyliltään ja olin ehtinyt jo vähän potea kateutta siinä niin hyvistä peilikaupoista.

Että oikein hyvä onni oli tuo ystävän potema opstostelukrapula minulle. Nyt on eteisessä taas vähän enemmän täydellisyyttä makuuni. Se edellinen peili kun ei oikein koskaan istunut silmissäni tähän tilaan niin hyvin. 

 I almost forgot that I got this cool vintage mirror from the perfect day trip to Hämeenlinna the other day. Actually my friend got it first, but afterwards she got to thinking if she really wanted it so I got my chance to buy it from her, and lucky me. It fits so perfectlty in my hall here, fits the style and all, like it has always been there.

2 kommenttia: