lauantai 31. elokuuta 2019

Lisää kurveja puutarhaan

Meillä kun on puutarhassa se kurvikas rautarunkoinen puutarhakalusto, jonka muutama vuosi sitten löysin torista, niin olen aina välistä sieltä kurkkinut josko siihen samaan tyyliin löytyisi jostain myös penkki. Uusia toki saisi kaupasta, mutta koskapa tykkään vanhasta ja käytetystä olen etsinyt ensisijaisesti sellaista. Tähän mennessä ei ollut tärpännyt, kunnes nyt muutama päivä sitten kävi viimein flaksi. Tämä sopivasti saman näköinen ja kulahtanut penkki tuli sopuhintaan vastaan läheltä ja sain onnekkaasti sovittua kaupat siitä saman tien.

Se on just siinä sopivassa tilassa, missä nuo puuöljyt alkavat hiljalleen sen pinnoista irtoilla, joten ensi keväänä sen saa hyvin hiottua ja maalattua sen jälkeen pellavaöljymaalilla muun kaluston sävyyn tai johonkin muuhun sävyyn, en ole ihan varma millä tuulella keväällä olen, mutta siitä olen varma, että hyvän ostoksen tein. Penkki sopii pihamme tyyliin ja tunnelmaan täydellisesti ja vapauttaa siellä ennen palvelleen penkin takapihalle, jonne olen sen laittamista jo tovin suunnitellut. 

Nyt nautitaan kuitenkin vielä lopukesä tästä penkkikaunottaresta näin, mukavan kulahtaneena, mutta ah niin sievänä.

Found a bench that matches the previous set of garden furniture I already have here. Been secretly dreaming of finding this, so I felt extra lucky when this caught my eye at online market place. Next spring we will sand it and paint the woodwork with some lovely color that'll match this garden and the other set, but till then it can stay like it is. Pretty anyways.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti