tiistai 8. huhtikuuta 2014

Seinältä pudonnut

Sanotaan että sirpaleet tuovat onnea, mutta tuovatkohan muutkin rikkoontuneet esineet? Ainakin minulle toi. Ystäväni antoi minulle tämän täytetyn peuranpään kun se oli pudonnut alas seinältä ja mennyt rikki. Oli kuulema oitis ajatellut minua kun mietti että mitä sille nyt tekisi. Tiesi jossain syvällä sisimmässään etä tänne se kuuluu. 

Melko mukavan lahjan siis sain. Kotiin tultuani en aikaillut sen korjaamisessa ja juuri kun olin suunnittelemassa että minne sen huushollissa pistäisin ilmestyi poikani paikalle ja ilmoitti että hänen huoneessaan kyllä on tilaa... No sinnehän se sitten päätyi.

A friend of mine had this cute deer head on her wall when it suddenly fell down and broke. As she was devastaded of the loss she immediately thought if I wanted to have the poor broken down deer and oh yes I did. I glued it back together and as I was thinking of where to put it my son appeared behind me and suggested his room. Matches there perfectly I say.

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva!! Ihana ystävä, kun lahjoitti tuon sinulle..:)

    VastaaPoista
  2. Kuin nakutettu tuossa omalla paikallaan :)

    VastaaPoista
  3. Olen jo aiemminkin ihastellut tuota pojan huoneen seinien väriä. Mikähän se mahtaa olla? Nim.merk. remonttia tiedossa viikonloppuna. Kerrassaan on sulla kaunis koti, piha, lapsen huone ja olohuone mun lempparit 8) terkuin; nimikaima.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on oma sekoitukseni jonka tekivät maalikaupassa näillä ohjeilla:
      Harmony A-pohja
      CH 8,7
      RX 2,7
      YX 39,9
      (Asuntovaununi seinäkuviointi on tehty samalla sävyllä)

      Poista