tiistai 5. syyskuuta 2023

Munia ja peili

Sain tänä vuonna tosi hauskoja synttärilahjoja ja niistä hauskin on ehkä tämä korillinen ihka-aitojen luomumaalaiskanojen munia. Joku voisi ajatella, että kananmunat synttärilahjaksi ovat varsin omituinen tapa muistaa päivänsankaria, mutta itse olin tästä lahjasta hyvin otettu ja riemuissani. Sen lisäksi, että munat olivat tosi herkullisia arvostin  ihan yli kaiken sitä miten kaunis ja käytännöllinen lahja olikaan.

Toinen hauska synttärilahja liittyy vahvasti edelliseen ollen myöskin muna, mutta nyt vaan strutsin ja tyhjä. Olin ystävälleni ollut vähän kateellinen hänen kirppikseltä löytämästään strutsinmunasta ja kuinka ollakaan hän sitten kiikutti sen minulle synttärilahjaksi, kun oli ajatellut minun arvostavan sitä enemmän kun hän. No, oikeassahan tuo oli, hyvin onnelliseksi teki myös tämä muna minut.

Ja kolmas lahja minkä täällä halusin ehdottomasti esitellä on tämä siskolta saatu peili. Hämmennyin ihan täysin kun hän tämän minulle kiikutti, sillä olin kuvitellut aina sitä puoliksi leikilläni häneltä pyydellessäni, ettei sitä päivää kuunaan nähtäisi, mutta nytpä vaan nähtiin sitten. Tämä peili on aikainaan oikein Lontoosta asti käyty ostelemassa ja niin hyvin kun se siskolaan sopikin, olen varma, että tänne se sopii vieläkin paremmin. Muutama paikkavaihtoehtokin on jo mielessä, mutta pitää sovitella ensin, että missä se olisi heti kaikista eniten edukseen.

Kannattaa siis vanhentua aina silloin tällöin, kun kerta näin kivoja lahjoja saa palkinnoksi siitä.

Got some very nice birthday presents last month. Firstly some fresh organic eggs, that I absolutely loved. Secondly a cool empty osrich egg and finally a mirror my sister had gotten herself from an antique fair in London years ago, that I'd been craving for ever since. SO worth it tuning older again.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti