tiistai 21. syyskuuta 2010

Keskeneräisyyksien kuningatar


Se minä olen. Niin kovin hyvä olen aloittamaan "projekteja", mutta asioiden loppuun saattaminen onkin sitten toinen juttu. Eteisen lattiassa on vielä kohtia maalaamatta, yhden tuolin verhoilu pitäisi tehdä loppuun, sohvatyynyjen pesun johdosta on kaksi tyynyä vieläkin vailla täytteitään ja keittiön uusi pöytälevy pitäisi kiinnittää paikalleen. Puhumattakaan siitä jatkuvasti aloitetusta suursiivouksesta, joka ei ikinä etene alkua pidemmälle.

Makuuhuoneessa on seinällä niinikään keskeneräinen maalaukseni, jonka väripariksi löytyi kirpparilta taas uusi silkkitäkki. (Noita silkkitäkkejä tulee muuten lähiaikoina myös täkkikauppa-osioon. Olkaahan tarkkoina tarvitsijat.) Mukava yhdistelmä tuo tumma punainen ja viileä vaalea sininen.

The queen of unfinished business - that's me. Even the painting on the wall is still unfinished.

17 kommenttia:

  1. Tuntuupa huojentavalta, että joku muu aloittaa, muttei saa valmiiksi. Mulla on kivojakin projekteja hyvässä alussa, mutta pitkään tai ikuisesti kesken. Ja sen lisäksi päässä "erinomaisia" suunnitelmia, joille en ehdi tehdä mitään.

    Anu

    VastaaPoista
  2. PS Kävin kurkkimassa sun kirppislöytöjä ja kuolen kateudesta. Tai ainakin kuolaan.

    Anu

    VastaaPoista
  3. Sinä tunnut kyllä viimeistelevänkin aika paljon projekteja, eli aika touhukas olet! =)

    VastaaPoista
  4. oih ja voih... täkkejä. malttaakohan tässä edes oottaa! :) Taulusi on paljon pidemmällä kuin eräällä.. kuva päässää ollut ja pari vuotta, tarvikkeet valmiina.. maalausta ei vain kuulu.

    VastaaPoista
  5. Mä en tajua, mistä sä aina löydät noita täkkejä?? Mä oon nähnyt parin vuoden aikana kirpputoreilla kaksi silkkitäkkiä, toinen maksoi 70e...uuu, vähän liikaa... ja toinen vaan 8 euroo, mut olikin sitten ihan reikäinen ja kamala... Oon niin kateellinen sun löydöistä! :-)

    VastaaPoista
  6. Et ole ainoa kuningatar tässä asiassa.Maalauksesi näyttää valmiilta verrattuna mun kesällä aloittamaani.Maalausteline tauluineen nojaa takaa vasten ja kukaan ei viitsi siirtää mitään joten takkaa ei voi polttaa.Sinä olet jopa laittanut sen seinälle joka on hyvin sekin jo.
    Elä stressaa kyllä se siitä joskus hommat jatkuu:)

    VastaaPoista
  7. Kuulostaapa tutulta. Sanoin just eilen miehelle, että arvaa mitä sitten teen kun saan tän siivouksen joskus vihdoin valmiiksi... no aloitan alusta uudelleen, kun talo on jo ehtinyt taas räjähtää..

    Ja mulla on muuten sun innoittamana ostettu valmiiksi mustaa maalia että alan sillä sutimaan metallijuttuja.. mut tuonnehan se maali on kaappiin uhontunu, kuinka ollakaan...

    Että on tässä valtakunnassa aika monta muutakin kuningatarta, hih!!

    VastaaPoista
  8. Hieno maalaus! Osaisinpa itse piirtää tai maalata noin hyvin!

    VastaaPoista
  9. Huh! :o Todellakin,osaat maalata.Upea. Itsekin jotenkuten sivellin kädessä pysyy,muttei kuitenkaan noin hyvin...

    VastaaPoista
  10. Tutullepa tuntuu...aloitus on helppoa,mut se loppuun saattaminen...
    Eräänkin revinnäiliinan aloitin keskikoulussa joskus-60luvulla.Viimetalvena tein sen loppuun...että tällästä..
    Tuo vaaleansininen täkki on herkku...

    VastaaPoista
  11. Hehhee, joskus olen sanonut pääharrastukseni olevan aloittaminen8) - et siis ole yksin. Olet kuitenkin saanut paljon kaunista aikaiseksi:)

    VastaaPoista
  12. Pitäisikö meidän keskeneräisten projektien kuningattarien perustaa jonkinlainen tukiryhmä?

    Tuo PikkuBertan kommentti 60-luvun koulukäsityön loppuunsaattamisesta oli kyllä huippu :-D.

    VastaaPoista
  13. Täällä kans yks tulokas tukiryhmään. Mikä siinä oikein on, kun projekteja pukkaa, mutta loppuunsaattaminen on niin vaikeaa?

    Nimimrekillä

    "Keittiön kaakelit on edelleen vierashuoneen lattialla"

    VastaaPoista
  14. Joo, tuttu tunne. Usein jää projektit kyllä miettimisen asteelle tai kesken...

    VastaaPoista
  15. Minä niin ymmärrän, nimimerkillä kaikki aina kesken :/

    Saara

    VastaaPoista
  16. Luulen, että niin Sinulla kuin minullakin keskeneräisyydet johtuvat siitä, että IDEOITA ON VAAN LIIKAA... uusi idea jyrää vanhan alleen ja se ei jaksa enää innostaa, kun on PAKKO päästä kokeilemaan sitä uutta juttua... Olen jopa suunnitellut palkkaavani jonkun toteuttamaan kaikki keskeneräiset ideani, mutta ei se olisi ollenkaan sama... Kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  17. Jos ja kun tukiryhmä perustetaan, olen minäkin mukana!

    VastaaPoista