maanantai 2. toukokuuta 2011

Romuostoksia

Olen aina halunnut tuollaisen metallisen pullokorin. Aina, vaikken olekaan keksinyt mitä käyttöä tuollaiselle edes taloudessani olisi. Nyt kun vastaani tuli tämä kaunokainen en empinyt hetkeäkään vaan kaappasin korin mukaani aivan liekeissä. Kyllä se paikkansa ja funktionsa vielä löytää jahka näytän sille ensin kunnolla Pata Pataa.
Vanha Tamron laatikko taas löytyi tarpeeseen. Olen tässä viime päivinä, säiden niin salliessa sisustellut huvimajaani uuteen kesäasuunsa ja tuo laatikko pääsee säilömään sisäänsä kaiken epäesteettisen, kuten grillihiilipussin ja sytytysnestepullon.

I've always wanted to have a metallic winebottle crate, even if I really didn't know what I'd actually do with one. When I found this beauty I didn't hesitate to buy it. I just know it WILL find it's place in my household.
The wooden box is going to go to my gazeebo. It's needed there to store all the ugly things such as the charcoal for my barbeque.

13 kommenttia:

  1. Ooh, mahtavia löytöjä teet_aina_ !

    VastaaPoista
  2. Mahtava kori! Viimeksi tänään haaveilin tuollaisesta! :-)

    VastaaPoista
  3. Meillä on tuollaisessa korissa täkkejä ja tyynyjä jotka ei just ole käytössä.Off-season peitot siis :)

    VastaaPoista
  4. Ja minulla vastaavaan metallikoriin on kasattu jo monta jätkänkynttilää koivuklapeista, kun oikeita hirsikynttilöitä ei riitä pitkän ja pimeän talven tarpeisiin.

    VastaaPoista
  5. Erinomainen säkä löytää nuo aarteet!

    VastaaPoista
  6. Kivat löydöt...niinhän se tahtoo olla...et joitain tavaroita haluaa,vaik ei tiedäkään mitä niillä tekee...mut kummasti ne aina paikkansa kodissa löytää:)nim:kokemusta on...hih,hih

    VastaaPoista
  7. Meillä lojuu kesäkodin pihalla tuollainen pullokori ja olen monet kerrat miettinyt, että mitähän sille tekis. Nyt aion kurkkia tarkkaan, mitä sinä teet omallesi!

    VastaaPoista
  8. Upeita löytöjä! Tollasia vaan ei voi vastustaa. Kateellinen, olen!

    VastaaPoista
  9. Halkoja minäkin olen tuollaisissa nähnyt poltettavan, varsinkin Ruotsissa.

    VastaaPoista
  10. Tuollaista pullokoria en olekaan ennen nähnyt. Näkemäni ovat olleet ohuempaa metallia ja verkkomaisempia. Myöskin puisia pullokoreja olen nähnyt.
    Sen sijaan tuollaisessa olen nähnyt, kuten joku muukin, ulkona talvisin poltettavan halkoja jätkänkynttilän tapaan

    VastaaPoista
  11. Oih ja voih! Mistä tuollaisen löytäisi, slurps :)

    VastaaPoista